oczko misia oczko misia
403
BLOG

100 mkw ściemy...

oczko misia oczko misia Polityka Obserwuj notkę 5
propozycja PO dla przewalutowania kredytów z CHF na PLN stawia warunek 100 mkw dla domu. Z racji, iż zawodowo zajmuję się budownictwem, wydaje mi się, że wiem o co zapytać, i tym samym jestem ciekaw kilku szczegółów. Oto one: 1. Jakiego rodzaju "domu to ma dotyczyć? Znamy następujące rodzaje zabudowy: wolno stojąca, bliźniacza, i szeregowa. 2. O jakiej "powierzchni domu " się mówi? Wyróżniamy: powierzchnię zabudowy, powierzchnię całkowita, oraz użytkową. W swojej działalności wybudowałem wiele domów, ale nigdy nie miałem zlecenia, czy nie budowałem na sprzedaż, ani nie widziałem dokumentacji dla domu mieszkalnego o tak małej powierzchni. Prawie nikt, w naszych czasach nie buduje tak małego domu. Takie domy sporadycznie można spotkać, domy parterowe, budowane systemem gospodarczym-własnymi siłami, gdzieś na wsiach Nikt kto wziął kredyt w CHF nie buduje czegoś tak małego! To są parametry dla domku letniskowego! Taka propozycja to kpina z ludzi, maja nas za idiotów.
oczko misia
O mnie oczko misia

183 cm, 88 kg, żona , córka w wieku szkolnym.Polak, katolik, członek PZŁ, praktycznie bez nałogów, chyba że w miłym i sprawdzonym gronie.Na użytek rodziny i własny obserwuję nasze czasy.Jest dużo pytań, mało odpowiedzi i "tylko prawda jest ciekawa".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka